בלוג NightOfTheLivingJews.com

פינוק זוגי ביום חורף קר

פינוק זוגי ביום חורף קר

304 מילים

החורף מביא איתו את הימים הקרים והגשומים, הימים שבהם אין לנו חשק לצאת מהבית. הראות ותנאי הנהיגה לקויים, וגם בילוי במקום סגור עדיין מצריך יציאה אל הקור והגשמים שבחוץ. ישנם זוגות המתבאסים מכך ורק מחכים לקיץ, אך ישנם זוגות המחפשים כיצד להפיק את המיטב מהמצב.
אז מה אפשר לעשות ביום חורפי גשום?

לראות סרט בנטפליקס – סרט בנטפליקס יכול להיות בילוי זוגי נהדר. אבל אל תעשו זאת כמשהו שגרתי, הקדישו לכך יותר תשומת לב. עמעמו את האורות, הכינו קערת פופקורן ונסו להרגיש כאילו אתם בקולנוע. סרט רומנטי יכול להשתלב מעולה באווירה, למרות שאני מכיר זוגות שאפילו ירצו לראות סרט אימה על בתים רדופי רוחות רפאים.

לשחק כמו בילדות – אני לא יודע מתי בדיוק מגיע הגיל שבו אנו מאבדים עניין במחשקים הפשוטים כמו ארץ עיר. אבל האמת שיש להם איזה קסם מיוחד, וגם בתור גדולים לפעמים נחמד לחזור לאותם המשחקים. וכאשר אי אפשר לצאת מהבית, זה בהחלט יכול להיות ערב זוגי משעשע. זה יוציא מכם את הילד שבפנים, ויכול אפילו להיות מרגש בצורה מפתיעה.

הכינו ארוחה זוגית – סביר להניח שכל יום אתם אוכלים ארוחת ערב יחדיו. אבל הפעם אפשר להשקיע קצת יותר. אפשר לבשל ביחד ולהכין מנות שדורשות קצת יותר השקעה. אולי ממש אפשר לחשוב על ארוחה של כמה מנות. וגם אם אינכם בשלנים גדולים, היום באינטרנט אפשר למצוא מדריכים קלים ומהירים. ואם בגלל הגשם אתם לא יוצאים למסעדות, תוכלו להביא את האווירה הרומנטית לתוך הבית. שימו נרות על השולחן ובקבוק יין ואתם מסודרים.

לשחק משחקי לוח – באופן אישי המשחק האהוב עליי הוא מונופול, ובעיני זהו משחק על זמני. אך זהו יכול להיות גם כל משחק אחר. פשוט לפתוח משחק קופסה, לשים את המסכים בצד וליהנות כמו פעם ממשחקי חברה.

ולבסוף, אולי הבילוי הכי יפה, זה שאינו עומד בסתירה לכל יתר הרעיונות, אלא פשוט משתלב אל תוך הערב באופן טבעי – פשוט לעשות אהבה. רווקים, אל תתבאסו, אתם תמיד יכולים לבלות בדירות דיסקרטיות בתל אביב .

בלוג NightOfTheLivingJews.com כתבות נוספות

אוננות: שבירת הטאבו ואימוץ אהבה עצמית

אוננות: שבירת הטאבו ואימוץ אהבה עצמית

אוננות היא נושא שהיה מעורפל בבושה, סודיות ומידע שגוי במשך זמן רב מדי. עצם האזכור של זה יכול לגרום לאנשים להרגיש לא בנוח, והחברה לעתים…

גילוי הסודות החושניים של עיסוי אירוטי: גישה הוליסטית להנאה ואינטימיות

גילוי הסודות החושניים של עיסוי אירוטי: גישה הוליסטית להנאה ואינטימיות

בעולם המהיר והקדחתני של היום, זה יכול להיות מאתגר למצוא רגעים להתחבר באמת לגוף שלנו ולשותפים שלנו. לחצי העבודה, המדיה החברתית וגורמים חיצוניים אחרים יכולים…

קונדומים: שיטת המחסום האולטימטיבית למין בטוח ואחראי

קונדומים: שיטת המחסום האולטימטיבית למין בטוח ואחראי

כשמדובר בבריאות מינית, חיוני לתרגל מין בטוח ואחראי. עם העלייה של זיהומים המועברים במגע מיני (STIs) והריונות לא מתוכננים, אנשים חייבים לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים…