בלוג NightOfTheLivingJews.com

מתנות למי שעובד מהבית

מתנות למי שעובד מהבית

336 מילים

נושא העבודה מהבית עלה לכותרות בתקופת הקורונה. באותו הרגע זה היה מתוך אילוצים, אך כיום גם כאשר אין סגרים, עדיין רבים עובדים מהבית. ביניהם שכירים ועצמאים. אם יש לכם חבר שהתחיל לעבוד מהבית, ואולי פתח עסק משלו, אולי תרצו להעניק לו מתנה. להלן כמה רעיונות למתנות עבור מי שעובד מהבית.

ספל חכם – הקפה הוא חברו הטוב ביותר של האדם העובד. כמעט תמיד מתחילים את יום העבודה בכוס קפה, ויש כאלו שתמיד עובדים עם כוס קפה על השולחן. אך אלו שאוהבים לשתות את הקפה לאט יודעים שהקפה מתקרר, ובמיוחד עכשיו בחורף. ספל חכם מאפשר לכם לשמור על הטמפרטורה. ניתן לשלוט בו באמצעות אפליקציה, ובה אתם קובעים את הטמפרטורה שאתם רוצים.

ערכת ניקוי למחשב הנייד – המחשב הנייד הוא הכלי המרכזי של כל מי שעובד מהבית. אך באופן טבעי הוא עשוי להתלכלך במהלך העבודה ומידי פעם יש לנקות אותו. ערכת ניקוי למחשב נייד מאפשרת להסיר את האבק מכל הפינות ובין מקשי המקלדת בקלות ובמהירות.

סטנד למחשב הנייד – ישנם אנשים רבים שאוהבים להגביה מעט את המחשב הנייד. יש כאלו שמאלתרים עם כל מיני חפצים, ויש את מי שעושה זאת עם סטנד מיוחד המאפשר לשלוט בגובה. הסטנד גם מתקפל ומתאים למי שיוצא לעבוד בבית הקפה.

מכשיר עיסוי ביתי – אחרי עבודה רבה, לפעמים צריך איזה עיסוי מרגיע. במיוחד אחרי שיושבים כל היום על הכיסא צריך משהו בשביל להמריץ את מחזור הדם. מכשיר עיסוי ביתי יכול להיות פתרון זול וקומפקטי לעיסוי עצמי. ואם אתם ממש אוהבים את החבר, אולי תוכלו להזמין אותו לבילוי בדירות דיסקרטיות בתל אביב , על חשבונכם.

ערכת תאורה – מי שעוד מהבית מרבה לעשות שיחות זום. ערכת תאורה למחשב הנייד תסייע להאיר אתכם בצורה נוחה ויפה המותאמת במיוחד לשיחות ווידאו. היא מתאימה גם לבלוגרים המצלמים סרטי ווידאו מול המחשב.

כבל הטענה תלת ראשי ארוך – תמיד יש לכם דברים להטעין. את הטלפון הנייד ועוד כלי מיני גאדג‘טים שיש לכם על שולחן העבודה. אחד דורש חיבור של אייפון, אחר אנדרואיד ויש גם חיבור טייפ C. בסוף כל השולחן שלכם מלא בכבלים, יותר מאשר חיבורי USB שיש לכם. כבל ארוך עם 3 ראשים מאפשר לכם לתת מענה להטענת שלושה מכשירים מסוגים שונים.

בלוג NightOfTheLivingJews.com כתבות נוספות

אוננות: שבירת הטאבו ואימוץ אהבה עצמית

אוננות: שבירת הטאבו ואימוץ אהבה עצמית

אוננות היא נושא שהיה מעורפל בבושה, סודיות ומידע שגוי במשך זמן רב מדי. עצם האזכור של זה יכול לגרום לאנשים להרגיש לא בנוח, והחברה לעתים…

גילוי הסודות החושניים של עיסוי אירוטי: גישה הוליסטית להנאה ואינטימיות

גילוי הסודות החושניים של עיסוי אירוטי: גישה הוליסטית להנאה ואינטימיות

בעולם המהיר והקדחתני של היום, זה יכול להיות מאתגר למצוא רגעים להתחבר באמת לגוף שלנו ולשותפים שלנו. לחצי העבודה, המדיה החברתית וגורמים חיצוניים אחרים יכולים…

קונדומים: שיטת המחסום האולטימטיבית למין בטוח ואחראי

קונדומים: שיטת המחסום האולטימטיבית למין בטוח ואחראי

כשמדובר בבריאות מינית, חיוני לתרגל מין בטוח ואחראי. עם העלייה של זיהומים המועברים במגע מיני (STIs) והריונות לא מתוכננים, אנשים חייבים לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים…