בלוג NightOfTheLivingJews.com

כיצד להפיק את המרב מחיי המין שלך

כיצד להפיק את המרב מחיי המין שלך

544 מילים

עבור אנשים רבים, סקס הוא חלק חשוב במערכת יחסים בריאה ומספקת. בעוד המכניקה של סקס היא די פשוטה, יש הרבה טיפים וטריקים שיכולים לעזור להפוך את המין מהנה ומספק יותר עבור שני בני הזוג. במאמר זה, נבחן כמה מהטיפים והעצות הטובים ביותר לסקס שם בחוץ שיעזרו לך להפיק את המרב מחיי המין שלך.

1. לדבר עם השותף שלך

אחד הדברים החשובים ביותר כשמדובר בשיפור חיי המין שלך הוא תקשורת. לא משנה איזה סוג של ייעוץ מיני אתה מחפש, זה חיוני לדבר עם השותף שלך על זה. היו כנים ופתוחים איתם לגבי מה שאתם רוצים ומה גורם לכם להרגיש טוב. אל תפחדו לשאול שאלות ולהקשיב למה שיש לבן הזוג שלכם לומר.

2. ניסוי

סקס לא חייב להיות זהה בכל פעם. יש הרבה דברים שונים שאתה יכול לעשות כדי לשנות דברים. נסה להשתמש בצעצועי מין, להתנסות בתנוחות שונות, או להיות יצירתי עם המיקום של הפעילויות שלך. דברו עם בן הזוג שלכם וראו אילו דברים חדשים ומרגשים אתם יכולים לחשוב עליהם יחד.

3. התמקדו בהנאה

כשזה מגיע לסקס, חשוב להתמקד בהנאה ולא רק באורגזמה. במקום ללכת על המטרה הסופית של אורגזמה, התמקדו בהצטברות ההנאה שמובילה לאורגזמה. חקור סוגים שונים של מגע והתנסה בתחושות חדשות. אתם יכולים לנצל את הזמן הזה כדי להיות מודעים יותר לגוף שלכם ולגוף של בן הזוג שלכם.

4. הכניסו את אלמנט ההפתעה

להיות במערכת יחסים ארוכת טווח לא אומר שחיי המין שלך צריכים להיות צפויים. כדי לשמור על דברים מעניינים, נסה להפתיע את השותף שלך עם משהו חדש. זה יכול להיות כל דבר, החל מסוג חדש של הלבשה תחתונה ועד צעצוע מין חדש. אלמנט ההפתעה יכול להפוך את החוויה למהנה עוד יותר.
לחצו פה

5. שימו לב להיגיינה

היגיינה טובה חיונית כדי ליהנות ממין. ודא שגם אתה וגם בן זוגך נקיים ורעננים לפני שאתה נכנס לאינטימיות. להתקלח, להתגלח, להשתמש בדאודורנט ולצחצח שיניים. זה יעזור ליצור סביבה נעימה ומזמינה למין.

6. גלה משחק מקדים

ככל שאתה מגורה יותר, כך המין יהיה טוב יותר. זו הסיבה שחשוב לקחת את הזמן ולחקור את המשחק המקדים. התחילו בנשיקות, נגיעות ועיסויים. קחו את הזמן ללמוד מה מדליק את בן הזוג שלכם והיו יצירתיים במאמצים שלכם.

7. תהיו קינקיים

אם אתה רוצה לתבל את הדברים, שקול לחקור את עולם הסקס הקינקי. שעבוד, משחק תפקידים ושליטה יכולים להיות דרכים נהדרות להוסיף משהו קטן נוסף לחיי המין שלך. דברו על זה עם בן הזוג שלכם ובדקו אם זה משהו שיכול לעבוד בשבילכם.

8. שוחח עם הרופא שלך

אם אתה נתקל בבעיות כלשהן עם חיי המין שלך, אז חשוב לדבר עם הרופא שלך. הרופא שלך יכול לספק לך עצות מועילות ואולי אפילו יוכל להציע תרופות או טיפולים שיכולים לעזור.

על ידי ביצוע עצות מין אלה, אתה יכול להפוך את חיי המין שלך למהנים ומספקים יותר עבורך ועבור בן / בת הזוג שלך. חשוב להיות פתוחים וכנים אחד עם השני ולקחת את הזמן לחקור דברים חדשים. בסופו של יום, כל עוד שניכם מסכימים לכל מה שתחליטו לעשות, אתם לא יכולים לטעות.

שאלות נפוצות

ש: מהם הטיפים הטובים ביותר לסקס?

ת: כמה מהטיפים הטובים ביותר לסקס כוללים שיחה עם בן / בת הזוג שלך, התנסות בתנועות ותנוחות שונות, התמקדות בהנאה, הכנסת אלמנט של הפתעה, תשומת לב להיגיינה, חקירת משחק מקדים וקבלת קינקי.

ש: כיצד אוכל לשפר את חיי המין שלי?

ת: כדי לשפר את חיי המין שלך, חשוב לתקשר בפתיחות עם בן / בת הזוג שלך. התנסות בטכניקות, תנוחות ומיקומים שונים יכולה גם לעזור להפוך את המין למהנה יותר. לקחת את הזמן להתמקד בהנאה ולחקור משחק מקדים יכול גם לעזור להפוך את המין למספק יותר.

בלוג NightOfTheLivingJews.com כתבות נוספות

נערות ליווי: האמת שלא סופרה מאחורי המקצוע

נערות ליווי: האמת שלא סופרה מאחורי המקצוע

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי או עובדות מין, היו נושא למחלוקת וקסם במשך מאות שנים. הם הוצגו בצורות שונות של מדיה, מסרטים ועד ספרים,…

איפא: לחקור את הפנינה התרבותית של ישראל

איפא: לחקור את הפנינה התרבותית של ישראל

ממוקם באזור הצפוני של ישראל, חיפה היא עיר תוססת ומגוונת כי לעתים קרובות מתעלמים על ידי עמיתיה הפופולריים יותר, כגון תל אביב וירושלים. עם זאת,…

הבנת המורכבויות והמציאות של עבודת מין: מדריך מקיף

הבנת המורכבויות והמציאות של עבודת מין: מדריך מקיף

עבודת מין היא מקצוע שלא הובן כהלכה וסטיגמה במשך מאות שנים. זוהי תעשייה מורכבת ורבת פנים הכוללת חילופי שירותי מין או הופעות תמורת כסף או…