בלוג NightOfTheLivingJews.com

גברים, כדאי לכם להתחיל לרוץ

גברים, כדאי לכם להתחיל לרוץ

327 מילים

עיסוק בפעילות גופנית הוא תמיד מומלץ. מבלי להיכנס לאיזה סוג פעילות גופנית, תמיד יש לכך תועלות, והאמת שכדאי גם לגוון. הפעם אנחנו רוצים לדבר אתכם על פעילות גופנית חשובה שכדאי לכם לעשות והיא הריצה. ישנם גברים רבים שנוהגים לבלות במכון הכושר, אך הם בדרך כלל מתעסקים יותר בפיתוח השרירים, ופחות בריצה. אין סתירה בין הדברים, וכדאי גם לשלב ריצה.

אז מהם היתרונות של ריצה?

אפשר לעשות את זה בכל מקום – בניגוד לפעילויות אחרות הדורשות סטודיו, מנוי למכון הכושר או מגרש זמין, ריצה אפשר לעשות בכל מקום. אתם יכולים כבר עכשיו לשים את נעלי הריצה ולצאת לסיבוב. אתם יכולים לעשות זאת ברחוב, בפארק הציבורי ועל חוף הים. העיקר שתעשו זאת.

ספורט זול – אם אתם כבר מנויים בחדר הכושר, תוכלו לרוץ על מכשירי הריצה. אך זה ממש לא הכרחי. ריצה היא ספורט זול שכל אחד יכול לעשות מבלי לשלם לאיזה מדריך ומבלי לשלם דמי מנוי. ההשקעה הכי גדולה שכדאי לכם לעשות היא בנעלי ריצה איכותיות.

אפשר להכיר אנשים חדשים – בכל מקום יש את האנשים הקבועים שמגיעים בשעות קבועות לרוץ. לאט לאט תתחילו להכיר אותם וליצור קשרים חבריים, ואולי גם לפגוש בחורות בעלות תחומי עניין משותפים.

ריצה מנקה את הראש – אתם הגברים לא צריכים לשלם כסף לפסיכולוג. תתפלאו מה ריצה של 30 דקות יכולה לעשות לכם. גם ברמה הכימית היא משפיעה באופן חיובי על המוח שלכם. אבל פשוט תראו זאת בתור אפשרות לסדר את המחשבות.

מעצב ומחטב – ריצה היא דרך טובה לשרוף הרבה קלוריות ולרדת במשקל. גם אם אתם מתאמנים במכון הכושר, בוודאי תרצו להוריד את אחוזי השמן, שסוף סוך נראה את הריבועים בבטן.

ריצה משפרת את יחסי המין – מחקרים שבדקו את הביצועים המיניים של גברים שרצים כ 4.5 שעות בשבוע, הראו כי הם מפחיתים את הסיכוי שלהם לבעיות זקפה ב 25%. כך שאם פעם ביקרתם בדירות דיסקרטיות בחיפה, ודווקא ברגע הזה הייתה לכם פאדיחה. כנראה שריצה יכלה למנוע זאת.

ניתן לרוץ בכל מזג אוויר – נכון שלפעמים בחורף קר ואין חשק לצאת מהבית. אבל פשוט תתחילו בריצה ותוך כמה דקות הגוף שלכם יתחמם. עם ביגוד מתאים אפשר לרוץ אפילו בגשם.

בלוג NightOfTheLivingJews.com כתבות נוספות

לשחרר את כוחו של הספורט: כיצד פעילות פשוטה יכולה לשנות את חייך

לשחרר את כוחו של הספורט: כיצד פעילות פשוטה יכולה לשנות את חייך

ספורט. זו מילה שמעלה דימויים של תחרות אינטנסיבית, אוהדים נלהבים וספורטאים מעוררי יראת כבוד. אבל מעבר להתרגשות שעל פני השטח, לספורט יש את הכוח לשנות…

לפענח את הסודות: מדריך מקיף לטיפים לסקס לעורכי ויקיפדיה

לפענח את הסודות: מדריך מקיף לטיפים לסקס לעורכי ויקיפדיה

כשמדובר במיקור מידע ובאספקת תוכן אמין ומדויק, ויקיפדיה שולטת בכיפה כאתר המוביל עבור מיליוני אנשים ברחבי העולם. עם אוסף עצום של ערכים בנושאים שונים, אין…

סגנון חיים: מדריך מקיף לחיים מספקים

סגנון חיים: מדריך מקיף לחיים מספקים

סגנון חיים, מונח המשמש לעתים קרובות בחברה של ימינו הפך למילת באזז לדרך חיים מסוימת. הוא מתייחס לאופן שבו אדם או קבוצת אנשים בוחרים לחיות…