בלוג NightOfTheLivingJews.com

אוננות: תרגול בריא לחיים טובים יותר

אוננות: תרגול בריא לחיים טובים יותר

406 מילים

אוננות היא פעולה של גירוי ידני של איברי המין להנאה מינית. מלבד היותו תרגול טבעי לחלוטין, הוא לעתים קרובות חלק ממיניות בריאה ויכול לעזור לשפר את איכות החיים. זוהי התנהגות מקובלת בקרב מבוגרים, אך נשארת נושא הנושא רמה מסוימת של סטיגמה. מאמר זה ידון בפיזיולוגיה ובהשפעה הנפשית הקשורה לתרגול אוננות, וכן יספק מידע כיצד לגשת לפרקטיקות אוננות בריאות.

הפיזיולוגיה של אוננות
אוננות היא פרקטיקה טבעית מבחינה ביולוגית, והפיזיולוגיה הקשורה אליה אמיתית בדיוק כמו בכל סוג אחר של פעילות גופנית או נפשית. זה כולל שחרור של אנדורפינים ואוקסיטוצין, הורמונים הקשורים לתחושת הנאה וביטחון. הפעולה הפיזית של אוננות יכולה לגרום לחומרים אלה להשתחרר בכמויות גדולות יותר מאשר כאשר נוצר באמצעות פעילויות אחרות. בנוסף, זרע יכול להשתחרר גם כתוצאה מאוננות, מה שמוביל לאפשרות של רמה מוגברת של סיפוק מיני.

אוננות: ההשפעה הנפשית
לאוננות יש פוטנציאל לא רק לספק הנאה פיזית, אלא גם לפעול לשיפור בריאות הנפש. זה יכול לפעול כצורה של הפגת מתח ויכול לתת לאדם תחושה של שביעות רצון. ישנם דיווחים על אנשים החווים הערכה עצמית מוגברת ומודעות עצמית כתוצאה מתרגול אוננות. שינה משופרת היא תוצאה נפוצה נוספת שהוזכרה מכיוון שהיא יכולה לעתים קרובות לאפשר להרפיה גדולה יותר לאחר אורגזמה.

בנוסף ליתרונות הנפשיים החיוביים שחווה מעשה האוננות, הוצע לסייע בטיפול בהפרעות נפשיות מסוימות. ישנם מחקרים המצביעים על כך שהוא יכול להיות כלי מועיל בהפחתת תסמינים של דיכאון וחרדה. זה נחשב מועיל במיוחד עבור אלה המעוניינים לחקור רגשות של תקשורת מינית טובה יותר, כמו רבים עשויים למצוא את זה קל יותר לדבר על ההנאה שלהם מאשר של בן זוג.

מתקרבים לשיטות אוננות בריאות
המלצה- כוכבות XXX
ישנם מספר גורמים שיש לזכור כשמדובר בגישה לשיטות אוננות בריאות. כאמור, אוננות יכולה לשמש כדרך להגביר את הידע על עצמך ועל הגוף. מוצע לאפשר סביבה של חקירה הרחק מזו של ביצועים. עם זאת, חשוב לשים לב מה מרגיש טוב לכבד כל אי נוחות שעלולה להתעורר.

חשוב גם לשמור על פרקטיקות בטוחות תוך כדי עיסוק באוננות. משמעות הדבר היא שימוש במחסומים תוך עירוב חפצים זרים, כגון צעצועי מין, על מנת למנוע את הסיכון להדבקה. כמו כן מומלץ להימנע מכל פעילות המפעילה לחץ מופרז על איברי המין, שכן אלה עלולים להוביל לפציעה.

עם ההבנה והגישה הנכונה, אוננות יכולה לספק שורה של יתרונות חברתיים ואישיים. זה יכול להגדיל את הידע על הגוף ולשפר את הבריאות הנפשית, מה שמוביל לרווחה כללית מוגברת. זהו תרגול טבעי ובריא לחלוטין, והוצע כי אלה המעוניינים להשיג הבנה טובה יותר של עצמם ואת המיניות שלהם עשויים למצוא את התרגול מועיל. אוננות, כאשר מתורגל בצורה בריאה ואחראית, יכול להיות מסע לשיפור עצמך הן נפשית והן פיזית.

בלוג NightOfTheLivingJews.com כתבות נוספות

נערות ליווי: האמת שלא סופרה מאחורי המקצוע

נערות ליווי: האמת שלא סופרה מאחורי המקצוע

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי או עובדות מין, היו נושא למחלוקת וקסם במשך מאות שנים. הם הוצגו בצורות שונות של מדיה, מסרטים ועד ספרים,…

איפא: לחקור את הפנינה התרבותית של ישראל

איפא: לחקור את הפנינה התרבותית של ישראל

ממוקם באזור הצפוני של ישראל, חיפה היא עיר תוססת ומגוונת כי לעתים קרובות מתעלמים על ידי עמיתיה הפופולריים יותר, כגון תל אביב וירושלים. עם זאת,…

הבנת המורכבויות והמציאות של עבודת מין: מדריך מקיף

הבנת המורכבויות והמציאות של עבודת מין: מדריך מקיף

עבודת מין היא מקצוע שלא הובן כהלכה וסטיגמה במשך מאות שנים. זוהי תעשייה מורכבת ורבת פנים הכוללת חילופי שירותי מין או הופעות תמורת כסף או…